Maar in september zijn we er weer.
Kun je zingen en vind je het leuk om elke woensdagavond met ons te repeteren, meld je dan aan via ons contactformulier en kom een keer meezingen.
Met name tenoren zijn meer dan welkom!

Maar in september zijn we er weer.
Kun je zingen en vind je het leuk om elke woensdagavond met ons te repeteren, meld je dan aan via ons contactformulier en kom een keer meezingen.
Met name tenoren zijn meer dan welkom!

Wij zoeken versterking van ons koor. Vind je het leuk om samen mooie muziek te maken kom dan een keer meezingen. Wel handig als je je even aanmeld zodat we weten dat je komt. dat kan via ons contactformulier.
